s

Nasz facebook

niedziela, 12 października 2014

90



Często  mam wrażenie, że  moje myśli żyją  własnym  życiem, że myśl którą kiedyś w sobie zasiałam wraca  teraz do mnie sama w działaniu.
Czasem  to prawie  doświadczenie materializacji własnych  myśli. 
Warto, więc  było  poświęcić  ten  czas na nauczenie się  dobrych myśli, na polubienie  siebie i  ludzi w około, na powolną zmianę  siebie i swoich przyzwyczajeń, na naukę uwaznościany i wrażliwości  w życiu. 

Dwa dni przed maturą mojej  M. podarowałam jej przewodnik po Barcelonie z dedykacją 
" Możesz  mieć  wszystko 
   Robić  wszystko 
   I być  wszystkim czym chcesz "
Naprawdę  wierzyłam  wtedy  w to, że  Ona tak, i wydawało  mi się, że ja już  nie
- bo przecież  jestem w takim wieku...

Dziś  po tych mniejszych i większych przeżytych w życiu  burza,  i wielu  lekcjach z życia, które  starałam  się  dobrze odrobić wiem, że  Ona może  wszystko i ja też  mogę. 

Dlatego każdego dnia śle  dobre myśli  do życia, a one wracają  do mnie jak fala.
Wracają  takim dniem jak przedwczorajszy, wczorajszy, dzisiejszy i wierzę, że  jutrzejszy  i każdy  następny. 

Ślę dobre myśli. ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję.