s

Nasz facebook

piątek, 26 września 2014

74




Ktoś pomaga mi upiec pyszne ciasto z jabłkami dla mojej M.
Pachnie nim słodko w całym naszym domu i jest naprawdę pyszne. 
Staram się jakoś spokojnie poukładać  nasz niewielki świat, bo już za chwilę nastąpią w nim małe zmiany. 
M. wyjedzie do miasta,  w którym tak naprawdę nigdy nie byłam chociaż ostatnio udało mi się przez nie przejeżdżać.
W. też wraca do szkoły i zostanie mi znowu bardziej cichy, bardziej pusty dom.
Pewnie znajdę jakieś zajęcia dla siebie,  ale będę bardzo tęsknić za tym wakacyjnym czasem. Za rozgardiaszem w pokoju M. i wspólnie oglądanymi filmami,  które ich zdaniem powinnam zobaczyć. Za wspólnie przygotowanymi obiadami ze śmiechem i wygłupami rano, wieczorem i w południe. 
Hmm już tęsknię...

Do poczytania o tym jak życie z fikcją się przeplata tutaj

1 komentarz:

Dziękuję.